topbella

Isnin, 2 Jun 2008

Persembahan Sebuah Cinta....






Ingin ku persembahkan sebuah cinta..
Sebuah cerita cinta di pintu bahagia…
Setahun sudah kasih bersemi..
Kau dan aku memadu kasih..
Melayari bahtera cinta indah bersama…
Di bawah lembayung cinta nan suci…

Kau diciptakan untukku..
Dan diriku dihadirkan untukmu…
Satu lafaz akad kita bersama..
Bersama mematri janji sehidup semati..

Tatkala aku berduka..
Kau hadir menghiburkan hati..
Tatkala ku kesunyian…
Kau hadir menemaniku…
Tiap detik kita bersama...
Aku bahagia bersamamu…

Ya Tuhanku..
Pimpinlah aku menjadi isteri yang solehah…
Agar aku bisa menjadi yang terbaik untuk suamiku..
Kerna ku tahu…
Cinta itu adalah urusan hati…
Sementara hati itu urusan Allah…
Rahmatilah usia pernikahan ini…
Agar kami bahagia selamanya bersama…









0 ♥ kata pujangga♥:

About Me

Foto Saya
..::Siti♥Syuk::..
Cinta Kita Adalah Cinta Terindah Musim Ini..
Lihat profil lengkap saya