topbella

Selasa, 24 Mac 2009

•✿•Kenapa Si Dia Comel•✿•




sebenarnya tajuk ni sy ambik kat salah sorang blogger.
terjatuh hati dgn posting dia akhirnya sy bawakan ke sini.


** Si dia comel bila merajuk. seolah2 macam kanak2 yang inginkan perhatian dari ibunya.itulah dia suamiku.

** Si dia comel bila suka mengomel sorang. apa yg dingomel pun sy xtahu. yg jelas sekali sy mmg suka bila tgk dia ckp sorang..heheh

** Si dia comel bila bila time dia tido. suka sgt sy lihat wajahnya. tenang rasa hati ini melihat wajah insan yang ku sayang beradu..heheh..

** Si dia comel bila kami gaduh. kdg muncung dari pagi sampai ke malam.
tapi bila dh malam tu mestilah hilang muncung dia. klu tak mesti dia xleh 'tido'..heheh

**Si dia comel bila dengar cara dia bercakap.kdg nak tergelak pun ada. suka sgt bercerita panjang lebar. bila nak bercerita sampai pening kepala sy nak dengar. bila dia diam boring plak rasa..


** Si dia comel bila suka sangat membotakkan rambutnya ala-ala mawi. dengan jambangnya yg banyak..alahai geli jugak kdg2 tu..tapi xpe sbb syg sgt kat dia sy terima je walaupun geli nengok..


** Si dia comel bila tengok dia naik moto ninja dia tu. comel ala-ala ensem plak abg ku ni..


** Si dia paling comel bila dia menjadi imam dalam solatku. pembimbing hidupku menjadi seorang wanita dan isteri yang baik..



itulah si dia insan yang paling 'comel' dalam hidupku. hampir 2 tahun aku menjdi isteri kepada 'si comelku ini...aduhhhh kalau nk di ceritakan mmg banyak sgt ttgk 'comel' dia ni. tapi hanya ni je yg boleh sy cerita. yg lain2 sendiri kena simpan. tapi yg pasti 'si comel' ni la insan yang paling berharga dalam hdp saya. tanpa dia hilanglah arah hidup saya. sy sayang si comel sy hingga ke akhir nafas saya. semoga Allah memberkati Teratak Mahligai Kasih kami berdua.Amin.

...kak zura....irtiyah...honey...kak khamisah...
ANDA DI TAGGED untuk menjawab 10 sebab mengapa SI DIA COMEL di mata anda! Hehehe... Boleh pilih si dia itu suami, kekasih hati atau sahabat sejati



2 ♥ kata pujangga♥:

~*Krsty_Pinky*~ berkata...

hoho...menarik2... :)
teringt gaks ms si dia tu nek moto ninja...kelakar!
hahaha...

Irtiyah berkata...

salam.

saya dah jawab tag awak... :) http://irtiyah.blogspot.com/2009/03/tag.html

About Me

Foto Saya
..::Siti♥Syuk::..
Cinta Kita Adalah Cinta Terindah Musim Ini..
Lihat profil lengkap saya