topbella

Ahad, 12 Jun 2011

Khas buat suamiku tercinta ' Selamat Hari Lahir '


Di sisih tidak di buang jauh sekali. Merana tidak menagis pun tidak. Susahnya kita bersama , senang apatah lagi. Mengharungi kepayahan itu indah. Menikmati kesenangan itu bahagia. Merasai kesakitan kita bersama , mengharunginya kita tabah.Masa itu berjalan terus.Tidak berundur walaupun seminit.Menghayati detik masa yang berlalu , pastinya kita harus menghargainya.

Atas nama ikatan yang suci , atas nama sebuah perhubungan semoga kita terus di berkati. Andai di beri bintang seribu. Andai di hadiahkan intan permata , aku hanya memilih diri mu tiada dua , tiga dan empat.Hanya diri mu seorang dalam di hati ku.

Alhamdulillah hari ini bertambah lagi usiamu. Ku doakan moga pertambahan usia ini meningkatkan kematangan kita bersama. Terus terang aku katakan , di kaulah anugerah terbaik yang Allah berikan kepada ku.Tidak pernah ku terima anugerah sebaik mu. Kehadiranmu memberikan kekuatakn kepada diri ku.Waktu susah engkaulah semangat ku , waktu senang engkaulah komediku.Akhir kata buat suami ku yang ku cintai dan sayangi , Semoga tahun ini akan terus memberikan kita seribu makna dengan kehadiran cahaya mata yang kita nanti-nantikan.

Selagi jasad ini bernafas , selagi itu cintaku padamu akan bersama. Walaupun tiada harta berjuta tapi diri mu dalam hati ini sebagai suami yang pertama dan terakhir. Amin!




0 ♥ kata pujangga♥:

About Me

Foto Saya
..::Siti♥Syuk::..
Cinta Kita Adalah Cinta Terindah Musim Ini..
Lihat profil lengkap saya