topbella

Khamis, 25 Mac 2010

Dua Tahun Telah Berlalu....



Assalamualaikum untuk anda sahabat2 yang berkunjung ke blog ni..Dah lama blog ni terbiar kosong tanpa ada sebarang cerita baru..Hari2 yang berlalu sama saja tiada benda yang nk di ceritakan..

Pejam celik rasa sat ja masa tu berlalu..28 March ni genaplah usianya 2 tahun jika 'dia' masih berada di bumi Allah ni..Agaknya jika 'dia' masih ada macam sapa la muka dia kan...
Tak sempat langsung nak lihat 'dia' wujud..Tapi aku masih menyimpan sesuatu tentang kehadirannya dulu. Sebagai kenangan bahawa 'dia' pernah wujud untuk seketika waktu saja...
Bila teringat memang sedih sngat...
Tapi semuanya kehendak Allah...
DIA tahu apa yg terbaik untuk hambaNya..
Teringin untuk mencuba tapi takut andai ianya berulang lagi..
Bagaimana harus ku usir perasaan takut ini..
Aku perlukan semangat dan kekuatan...
Aku takut dengan dugaan ini...
Semoga 'dia' bahagia di 'sana' menantikan kehadiran kami berdua...



0 ♥ kata pujangga♥:

About Me

Foto Saya
..::Siti♥Syuk::..
Cinta Kita Adalah Cinta Terindah Musim Ini..
Lihat profil lengkap saya